Webinar przedstawia r贸偶ne zastosowania analityki w eCommerce, a w drugiej cz臋艣ci (od 14:40 minuty) pokazuje jak to wygl膮da w AWS.
Z nagrania dowiecie si臋 czym si臋 r贸偶ni膮 us艂uga serwerowa AWS EMR od serverlessowych AWS Glue i Amazon Athena oraz w jaki spos贸b mo偶na analizowa膰 pliki zgromadzone na S3. Zosta艂o te偶 zademonstrowane ciekawe zastosowania us艂ugi Amazon Personalize w sklepie internetowym. Us艂uga zosta艂a wykorzystana do rekomendowania produkt贸w na podstawie historii przegl膮dania artyku艂贸w przez u偶ytkownika.
Przedstawiony materia艂 jest typowo biznesowy i w艂a艣ciwie nie wchodzi w tematy techniczne, nawet w cz臋艣ci (od 14:40 minuty) Kamila Wieczorka z AWS.
My艣l臋, 偶e mo偶e by膰 interesuj膮cy dla os贸b pocz膮tkuj膮cych, gdy偶 pokazuje mo偶liwo艣ci chmury, kt贸re s膮 wzgl臋dnie proste do u偶ycia we w艂asnym biznesie (konia z rz膮dem temu kto sam zaimplementuje silnik rekomendacji 馃槈).
Je艣li po obejrzeniu nagrania nurtuje Ci臋 mn贸stwo pyta艅 to zawsze mo偶esz si臋 skontaktowa膰 z organizatorami, zada膰 pytanie w komentarzu poni偶ej lub sprawdzi膰 samodzielnie jak zosta艂o to zbudowane, korzystaj膮c ze 藕r贸de艂 przyk艂adu opublikowanych przez AWS na GitHub.
Korzystaj膮c z szablon贸w CloudFormation mo偶esz automatycznie wdro偶y膰 ten sam przyk艂ad na swoim koncie AWS i sprawdzi膰 jak to dok艂adnie dzia艂a. Warto to zrobi膰, gdy偶 nie jest to a偶 tak proste jak to wynika z webinaru. Za dow贸d niech pos艂u偶y diagram architektury ca艂ego rozwi膮zania.
Mi艂ego analizowania !
Pozdrowienia dla Hosters贸w i AWS Polska 馃憢馃檪